Ο ΑΡΗΣ «πέταξε» στα σκουπίδια δύο βαθμους στο Κλ. Βικελίδης
Ούτε τώρα μπόρεσε να επιστρέψει στις νίκες ο Άρης, καθώς έμεινε στο 0-0 με τον Ατρόμητο στο «Κλ. Βικελίδης». Οι Θεσσαλονικείς έμειναν με δέκα παίκτες στο 40′ μετά την αποβολή του Γκαρέ και έχασαν δύο πέναλτι με Ράτσιτς (8′) και Μορόν (76′). Δεν κατάφερε ούτε σήμερα να επιστρέψει στις νίκες ο Άρης! Οι Θεσσαλονικείς σε ένα […]
Ο ΑΡΗΣ «πέταξε» στα σκουπίδια δύο βαθμους στο Κλ. Βικελίδης Read More »










